افزایش شمار ابتلا به سرطان در میان نظامیان صهیونیست به دلیل گنبد آهنین

منابع صهیونیستی از افزایش شمار ابتلا به سرطان در میان نظامیان زن و مرد صهیونیست که در نزدیکی سامانه گنبد آهنین فعالیت می‌کنند، خبر دادند.

به گزارش مشرق، روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت با انتشار گزارشی خبر داد که شماری از نظامیان زن و مرد صهیونیست در حین ماموریت و یا بعد از آن در نزدیکی باتری‌های سامانه گنبد آهنین به سرطان مبتلا شده‌اند.

این روزنامه اسرائیلی امروز گزارش داد که شماری از این نظامیان در بخش پدافند هوایی که در نزدیکی سامانه گنبد آهنین فعالیت داشتند اعلام کردند که به بیماری سرطان مبتلا شده‌اند.

بر اساس این گزارش، برخی از این نظامیان در آستانه پایان ماموریت هستند و یا چندین ماه از ماموریت آنها می‌گذرد.

تحقیقات پزشکی ثابت کرده که بالاترین میزان ابتلا به سرطان در ارتش اسرائیل در میان کارگران در بخش پدافند هوایی است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در این زمینه گفت، این اطلاعات عجیب نیست و بروز سرطان در میان نظامیان ارتش یک موضوع عادی است.
روزنامه یدیعوت آحارانوت در پایان اعلام کرد که تحقیقات کامل در این مورد به زودی منتشر خواهد شد.

اواخر 2019 نیز شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که 30 نفر از نظامیان یگان‌های دفاعی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی در نزدیکی سامانه گنبد آهنین به بیماری سرطان مبتلا شده‌اند.

سامانه گنبد آهنین یک سامانه قابل جابجایی است که توسط شرکت اسرائیلی رافائل برای مقابله با موشک‌ها و راکت‌های کم برد توسعه داده شده است.

البته این سامانه به سبب شکست‌های متوالی در برابر موشک‌ها و راکت‌های مقاومت فلسطین در غزه همواره مورد انتقاد قرار می‌گیرد و هرگز نتوانسته خواسته‌های رژیم صهیونیستی را برآورده کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس